İş

Sodexo, Pluxee markası altında tüm dünyadaki faaliyetlerine devam edecek.

Sodexo Avantaj ve Ödül Hizmetleri, yeni hedefleri doğrultusunda ayrıcalıklarla dolu bir dünyanın kapılarını aralayan yeni çalışan deneyimi markası Pluxee olarak tüm dünyada faaliyetlerine devam edecek.

Şirketten yapılan açıklamaya göre Pluxee markası, yan haklar ve çalışan bağlılığı alanlarındaki küresel başkanlık marka konumunu bir adım öteye taşıyor.

Büyüme stratejisini tüm paydaşları için değer yaratarak güçlendirmeyi hedefleyen Pluxee, çalışanların dünyasındaki değişimler ve kişisel iyilik beklentileri doğrultusunda hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren bir iş ortağı olarak müşterilerinin yanında olmaya hazırlanıyor. -yapı.

Sodexo Group’tan aldığı vizyon ve değerlerden güç alarak yan haklar ve çalışan bağlılığı alanında fark yaratmaya hazırlanan Pluxee, sektörde farklı bir süreç görme sürecinde önemli bir adımdır. Sodexo Group’un 5 Nisan 2023’te duyurduğu yeniden yapılanma projesiyle borsaya yeni markanın kattığı güçle. atacak

Pluxee Genel Müdürü Aurélien Sonet yaptığı açıklamada, “Pluxee, büyüyen bir pazarda vizyonumuzu ve güçlü hedeflerimizi somutlaştıran genç, dijital, pozitif ve yenilikçi bir marka. Bu marka ile kendimizi yeniden tanımlıyoruz. Güçlenen kimliğimiz müşterilerimiz ve iş ortaklarımız nezdinde bizi farklılaştıracak en önemli unsur, kilit bir unsur olacak ve özellikle dijital alanda yeni yetenekler için bizi daha çekici kılacak.” terimleri kullandı.

Pluxee güçlü bir stratejik plana hizmet edecek

Verilen bilgilere göre Pluxee, gelişmiş ve dijital bir çalışan deneyimi için şirketlerin tercih ettiği sağlam iş ortağı kimliğiyle son derece dinamik bir pazarda daha güçlü bir şekilde farklılaşmayı hedefliyor.

Büyük değişimlerin yaşandığı iş dünyasında, şirketlerin çalışanlarına yenilikçi ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşterilerinin patron markalarını güçlendirmelerini sağlayacak olan Pluxee, çalışanların hayatlarında pahalı olan her şeyi sonuna kadar yaşamalarına zemin oluşturmayı hedefliyor. dolu.

31 ülkede faaliyet gösteren güçlü bir oyuncu olan Pluxee, ana hissedarı Bellon ailesinin 45 yıla yaklaşan tecrübesi, sağlam performansı, vizyonu ve uzun vadeli kararlılığı sayesinde büyüyen ve artık keşfedilmemiş bir pazarın potansiyelini ortaya çıkarmaya hazır. ve çalışanlarının bağlılığının temelini oluşturan KSS’ye olan bağlılığıdır. .

Marka, 2025 stratejik planı kapsamında, en başından beri ana faaliyet alanı olan gıda ve beslenme avantajları işini, özellikle KOBİ’lerin ortasında penetrasyon oranını artırarak hızlandırmayı hedefliyor.

Satın alma gücünü ve çalışan bağlılığını desteklemek için iyi yaşam, yemek ve ödüllendirme ve ulaşım çalışmalarının kapsamını da genişletecek olan Pluxee, hizmetlerini müşterilerinin çalışanları için tek bir dijital platform üzerinden daha erişilebilir kılmayı hedefliyor. Bu hedeflere ulaşmak için Pluxee, 2025 yılına kadar her yıl cirosunun yüzde 10’unu teknolojiye yatıracak.

Pluxee tüm paydaşları için değer yaratır

Özerk bir strateji benimseyen Pluxee, Sodexo Group’un Nisan 2023’te duyurulan yeniden yapılanma yoluyla pazarı farklı görme projesine dayanan çağdaş ve dijital bir vizyonu, ideali ve konumlandırmayı yansıtacaktır. Pluxee, kendi yönetişim yapısına ve kurumsal kaynaklarına sahip olacaktır. stratejik plan.

500 bin müşterisine verimli ve cazip bir dijital ekosistem temelinde her zamankinden daha bütünsel, güçlü ve çeşitlendirilmiş çözümler sunan Pluxee, 36 milyon tüketicisine daha fazla özgürlük, sorumlu tüketim seçenekleri ve daha fazla satın alma gücü sunan kişiselleştirilmiş hizmetlerle değer yaratıyor. .

Her gün Brezilya ve Fransa’da 6 milyon, Hindistan’da 3,5 milyondan fazla ve Türkiye’de yaklaşık 1,5 milyon kişi Pluxee hizmetlerini kullanıyor. 1,7 milyon işyeri ekosisteminin, günlük hayatlarını kolaylaştırarak satış noktalarındaki trafiği artırmasına yardımcı oluyor.

Aynı zamanda Pluxee, tüketicilerini veriler aracılığıyla daha iyi anlamalarını ve onlarla etkileşim kurmalarını sağlamakta, kamu kurumlarına sosyal inovasyonlar yapma, çalışanlarına ve serbest çalışanlara değer yaratma, yeni ihtiyaçlarını karşılama ve sosyal yardım harcamalarını yönetme imkanı sağlamaktadır. Pluxee, Avrupa’da sosyal yardımlarda yılda 4 milyar avroyu yönetiyor.

Marka, 5.000 çalışanıyla milyonlarca kişinin hayatında olumlu etki yaratmasını, aidiyet duygusunu güçlendirerek değer yaratmasını sağlıyor.

Havaş Grubu bünyesinde faaliyet gösteren Conran Design Group Ajansı ile birlikte tasarlanan Pluxee, Ağustos ayında Brezilya’dan başlayarak halihazırda faaliyet gösterdiği 31 ülkede kademeli olarak hayata geçirilecek.

karacabeyajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu